• 28.06.24, 16:17

Michal lubab peaministrina luua ettevõtlusele suurema kindluse

Peaministriks saamise korral lubab Reformierakonna juhi tulevane kandidaat Kristen Michal, et ettevõtlussektorile tuleb pakkuda nii kindlamat keskkonda kui suuremat selgust riigi edasiste plaanide osas.
Suvi on poliitikutel selleks korraks hukas, tõdes Kristen Michal.
  • Suvi on poliitikutel selleks korraks hukas, tõdes Kristen Michal.
  • Foto: Andras Kralla
Kindlus tähendab Kristen Michali sõnul seda, et Eesti riik on jätkuvalt kaitstud, siia on turvaline investeerida, märkis ta Äripäevale antud kommentaaris, ning seda, et edasi tuleb tegeleda nii konkurentsivõimelise elektri tagamisega tarbijatele kui uute tööstuste maaletoomisega.

Seotud lood

Saated
  • 28.06.24, 13:50
Äripäev eetris: Kallase minek Euroopasse laseb valitsusel uue lehekülje pöörata
Käes on haruldane ajaaken: uuel peaministril on poliitiliste korrektsioonide tegemiseks väga hea võimalus, aga avalikkusel tuleks seda ka nõudlikul häälel selgelt küsida, kõlas saates "Äripäev eetris".
Juhtkiri
  • 28.06.24, 16:35
Teeme Kaja Kallase tõusust win-win-olukorra, Kristen Michal
Kaja Kallase nimetamisest Euroopa Liidu välispoliitikajuhi kandidaadiks võiks Eesti võita nii välis- kui sisepoliitiliselt, ent see sõltub tema alles selguvast mantlipärijast, see tähendab Kristen Michalist, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Uudised
  • 28.06.24, 14:59
Käo tahab veel ühte ministrivahetust. “Ettevõtjad ootavad uut valitsust pikisilmi”
Peaministri Brüsselisse liikumine tähendab Eestile uut valitsust. „Ettevõtjad ootavad valitsusevahetust pikisilmi,“ rõhutas ettevõtja Jüri Käo, selgitades, et senine valitsus ei tegele majandusküsimustega.
Uudised
  • 28.06.24, 12:37
Hanno Pevkur loobus Reformierakonna juhiks kandideerimisest
Reformierakonna järgmiseks esimeheks ja peaministriks võib suure tõenäosusega saada kliimaminister Kristen Michal, tema seni eeldatud konkurent kaitseminister Hanno Pevkur loobus kandideerimast.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele