• 26.06.24, 15:54

Riigikontroll: olmejäätmete pärast on Eestil trahv varsti soolas

Eesti on kaugel sellest, et kohustuseks võetud 50% olmejäätmetest 2025. aastaks ringlusse võetakse, ja pole viimase üheksa aastaga eesmärgile lähemale jõudnud, teatas riigikontroll.
Liigiti kogumisega on enam kui kümne aastaga harjutud, aga ringlusse võtmise lubaduse täitmisest on Eesti veel kaugel, meiega samas paadis on veel 16 liikmesriiki.
  • Liigiti kogumisega on enam kui kümne aastaga harjutud, aga ringlusse võtmise lubaduse täitmisest on Eesti veel kaugel, meiega samas paadis on veel 16 liikmesriiki.
  • Foto: Erik Prozes
Ringlussevõtu eesmärkide saavutamata jäämise korral ähvardavad Eestit Euroopa Komisjoni rikkumismenetlus ja trahv.

Seotud lood

Uudised
  • 28.06.23, 12:43
Saastetasudega trikitamine kukutas Tallinna linnafirma suurde kahjumisse
Lisatud TJT kommentaar
Pealinna prügilafirma Tallinna Jäätmete Taaskasutuskeskus AS sai eelmisel aastal 1,2 miljonit eurot kahjumit aastaid varem maksmata jäetud keskkonnatasude tõttu.
Arvamused
  • 17.02.24, 11:30
Eksperdid: vastutustundetus võib valusalt kätte maksta
Ettevõtted ei tohiks ESG tavade loomisesse ja rakendamisse lõdvalt suhtuda. Kaugel pole hetk, kus tekib võimalus määrata märkimisväärseid trahve ja konfiskeerida valeandmete abil teenitud tulu, kirjutavad advokaadibüroo Sorainen partner Karin Madisson ja sama büroo jurist Meri-Ly Karjus.
Arvamused
  • 06.02.24, 14:14
Kuusakoski juht: fookuses on metall, mida sihivad Porsche, Mercedes ja Volvo
Roheline metall on 2024. aasta vanametallituru olulisim märksõna, kirjutab Kuusakoski ASi juhatuse liige Toomas Kollamaa Äripäeva Infopanga jäätmekäitluse konkurentsiraportis.
Uudised
  • 10.01.24, 12:52
Endisest keskkonnaministeeriumi asekantslerist sai loomaaia direktor
Pikalt keskkonnaministeeriumis jäätmereformi eest vedanud asekantsler Kaupo Heinma asub 15. jaanuarist tööle Tallinna loomaaia direktorina.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele