Koppel vs. Moora: kuidas keerata rahva pahameel kliimapoliitika toetuseks?
Eelmisel nädalal oli Äripäeva arvamusliidrite aruteluõhtu “Rohepööre või rohep...?”, kus debateerisid Peeter Koppel ja Erik Moora. Publikust küsiti rahva pahameele kohta. Kuula, mida Koppel ja Moora vastasid.
Peeter Koppel tõdes, et inimeste seas kasvab pahameel ja usaldamatus
Foto: Liis Treimann
Peeter Koppel rääkis aruteluõhtul sellest, kuidas rahvas muutub üha pahasemaks, kui nende elustandard langeb. Sellest ajendatult tuli publikust küsimus, kuidas suunata inimeste pahameel kliimaeesmärkide täitmiseks.
Eelmisel nädalal oli Äripäeva arvamusliidrite aruteluõhtu “Rohepööre või rohep...?”, kus debateerisid Peeter Koppel ja Erik Moora. Publikust tuli küsimus optimistliku ja pessimistliku mõttelaadi kohta. Kuula, mida Koppel ja Moora vastasid.
Eile oli Äripäeva arvamusliidrite aruteluõhtu “Rohepööre või rohep...?”, kus debateerisid Peeter Koppel ja Erik Moora. Vaata galeriist, milline oli meeleolu.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.