• 20.06.24, 08:23

Tööstuse tootjahinnad langesid aastaga

Tööstustoodangu tootjahinnaindeks langes maikuus võrreldes eelmise aasta sama ajaga 1,6%, eelmise kuuga võrreldes kasvas indeks 1,0%.
Toidutootmises oli hinnalangus aastaga 2,7 protsenti.
  • Toidutootmises oli hinnalangus aastaga 2,7 protsenti.
  • Foto: Erik Prozes
Statistikaameti tootjahindade statistika tiimijuhi Eveli Šokmani sõnul mõjutas võrreldes 2023. aasta maiga tootjahinnaindeksit enim hinnalangus puidutöötlemises ja puittoodete tootmises, elektri- ja soojusenergiaga varustamises ning toiduainete tootmises. „Vastupidist mõju avaldas masinate ja seadmete remondi teenuse ning elektroonikaseadmete ja kütteõlide tootmise hinnatõus. Töötlevas tööstuses kokku oli hinnalangus 0,8% ja toiduainete tootmises 2,7%,“ selgitas Šokman.

Seotud lood

Suur lugu
  • 20.06.24, 06:00
Raha otsas. Leedo otsib kõhnunud lihatööstusele investoreid
“Keegi pole näinud halvas unenäos ka sellist olukorda, mis tuli”
Saaremaa Lihatööstuse tehasesse astudes ei kostu sealt ootuspärast tootmisliinide huugamist. Vähesed töötajad ja jõude seisvad masinad ilmestavad karjuvat rahapuudust, mille omanik loodab hiljemalt aasta lõpuks lahendada investori abil.
Uudised
  • 19.06.24, 15:58
Saaremaa Piimatööstus kukkus juustu pärast kahjumisse
Saaremaa Piimatööstus jäi eelmisel aastal miljoni euroga miinusesse ja nimetab põhjuseks juustu hinna rekordilist vabalangust aasta alguses.
Saated
  • 13.06.24, 10:51
Masinatööstuse liidu juht: taastumine tuleb sama vinduv, kui oli langus
Masinatööstuse liidu tegevjuhi Andri Harani sõnutsi on Skandinaavia turgudel tasahilju näha partnerite huvi tekkimist, kuid kiireid arenguhüppeid ta ei prognoosi.
Uudised
  • 05.06.24, 10:11
Koondatakse palju, aga töötuid jääb vähemaks
Registreeritud töötus jätkas kolmandat kuud järjest vähenemist – mai lõpuks olime täpselt samas kohas, kus aasta tagasi, kuid koondamisohus on jätkuvalt palju töökohti.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele