Elektritarbimise juhtimislahendusi pakkuva Fuseboxi tegevjuhi Tarvo Õnge veendumusel pakub parima majandusliku võidu püüd tarbida elektrienergiat nii vähe kui võimalik.

- Tarvo Õng soovitab kodus kasutada säästlikke seadmeid, et võimalikult vähe elektrit tarbida
- Foto: Raul Mee
Õng selgitas elektritarbimise juhtimisest kõnelevas saates, et lihtne kodutarbija on üldjuhul laisk, kellele äpid ei meeldi, ent kes soovib siiski elektriarvetelt säästa. Säärasel juhul tuleks Õnge sõnul tarbida elektrit nii vähe kui võimalik ning seda saab teha, valides koju kaasaegseid ja säästlikke seadmeid ja lahendusi. „Kui sul on leedlambid, ei pea kärkima, kui lapsed vetsus tule põlema unustavad,“ toob ta näite.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eelmisel nädalal oli Äripäeva arvamusliidrite aruteluõhtu “Rohepööre või rohep...?”, kus debateerisid Peeter Koppel ja Erik Moora. Publikust tuli küsimus optimistliku ja pessimistliku mõttelaadi kohta. Kuula, mida Koppel ja Moora vastasid.
Eelmisel nädalal oli Äripäeva arvamusliidrite aruteluõhtu “Rohepööre või rohep...?”, kus debateerisid Peeter Koppel ja Erik Moora. Publikust küsiti rahva pahameele kohta. Kuula, mida Koppel ja Moora vastasid.
Kestlikkusaruandlus on tulemas selleks, et jääda. Kestlikkusmõjusid mõõta ja mõista on oluline eelkõige neil ettevõtetel, kelle peamised koostööparnterid on aruandluskohuslastest suurfirmad. Seda eriti Skandinaavia turgudel, räägiti Telia MeetUpi kestlikkusmõjude teemalisel seminaril.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.