• 26.03.24, 09:05

Parimale piirkondliku toiduaine tiitlile pürgivad 4 Lääne-Virumaa väikeettevõtet 13 tootega

Sel nädalal asuvad Eesti Parima Toiduaine konkursil võistlema väikeettevõtete tooted, kelle hulgas jahib piirkonna parima tiitlit 55 uut kodumaist toiduainet. Neist 13 toodet valmivad Lääne-Virumaal.
Äntu Mõis OÜ on konkusrile üles andnud oma mahebroileri delikatesshakkliha.
  • Äntu Mõis OÜ on konkusrile üles andnud oma mahebroileri delikatesshakkliha.
  • Foto: Äntu Mõis
Meie maakonnast osalevad võistlustules nii Matsimoka vorstid kui supid, Vinkymoni fermenteeritd küüslauk ja karastusjoogid, Äntu Mõisa mahebroileri hakkliha ja Moe alkohoolsed joogid.

Seotud lood

Uudised
  • 18.01.24, 10:49
Vinkymon ja Moe on esindatud maailma suurimal toidumessil
Reedel algab Berliinis maailma suurim põllumajandus- ja toidumess Internationale Grüne Woche, kus on oma toodanguga esindatud ka Vinkymon ja Moe.
Uudised
  • 28.08.23, 06:00
Äntu Mõisa mahekanad elavad mõnusat elu
Äritulemused paranesid
Väike-Maarja külje all asuv Äntu mõis on Eestimaa kanapidajatele olnud tuttav nimi ja koht juba veerandsada aastat. Sealsed kanad on alati olnud hinnas nende seas, kes soovivad 10-12 siblijat omale koju viia või ka suurema hulga teise ringi munejatega oma äri ajada.
Uudised
  • 06.03.24, 15:35
Moe viinavabrik teeb kriisile vaatamata rekordkäivet
Tapa külje all asuv Moe viinavabrik teeb kriisidele vaatamata uusi investeeringuid ja kasvatab käivet.
Uudised
  • 21.09.23, 16:31
Lauri Bobrovski kanaskandaalist: tuleb osta Eesti muna, aga nõuda kanade pidamistingimuste parandamist
Kolmapäevases Pealtnägija saates avaldatud kaadrid sellest, kui kohutavates tingimustes peetakse Eesti suurtes munatööstuses kanu, jahmatas vaatajaid ja ajas ilmselt paljudel munaisu ära. Äntu mõisas mahekanu pidav Lauri Bobrovski sõnul võiks praegust olukorda ära kasutada ja öelda, et ostke kõik mahemune, aga vajalik on vaadata laiemat pilti.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele