• 23.02.24, 08:13

Ehitusfirmadel libises käest tükk töömahtu

Ehitusettevõtted ehitasid eelmisel aastal Eestis ja välisriikides püsivhindades kokku 6 protsenti vähem kui aasta varem. Ainult kohalikku ehitusturgu arvestades vähenes ehitusmaht 7 protsenti, teatas statistikaamet.
Ehituses oli eelmisel aastal püsihindades mõõdetuna langus. Samas näiteks välisriikides tegutsevate Eesti ehitusettevõtete mahud suurenesid eelmisel aastal aasta varasemaga võrreldes 18%.
  • Ehituses oli eelmisel aastal püsihindades mõõdetuna langus. Samas näiteks välisriikides tegutsevate Eesti ehitusettevõtete mahud suurenesid eelmisel aastal aasta varasemaga võrreldes 18%.
  • Foto: Andras Kralla
Ehitusettevõtted ehitasid kokku 4,1 miljardi euro eest: hooneid 2,6 miljardi ja rajatisi 1,5 miljardi euro eest. Võrreldes 2022. aastaga ehitati hooneid 11% vähem ja rajatisi (teed, sillad, sadamad, magistraaltorustikud, side- ja elektriliinid, spordiväljakud jms) 4% rohkem, teatas amet.

Seotud lood

Investor Toomas
  • 14.02.24, 12:55
Kraadisin kohalikke ehitushiide
Mul ei ole portfellis ei Merko ega Nordeconi aktsiaid, kuid ma jälgin neid kahte ettevõtet tähelepanelikult, sest need on minu jaoks omamoodi Eesti majanduse baromeetrid.
Uudised
  • 21.02.24, 23:10
Kaamos ehitab Vehole esinduse
Kaamos Kinnisvara ehitab Veho uue kommertssõidukite esinduse Tooma äriparki hiljemalt aasta lõpuks.
Uudised
  • 09.02.24, 06:00
Rootsis tuleb nulliring. Järgmisel aastal on majanduses lootust
Intervjuu Rootsi keskpanga presidendiga
Rootsi keskpanga hinnangul on nad võitluses inflatsiooniga võidule lähedal. Selle võitluse hind on aga olnud majandusaktiivsuse kiire kahanemine, mis on ka Eesti eksporti tugevalt haavanud.
Uudised
  • 15.02.24, 15:12
Astlanda pani Järvekülas nurgakivi uuele Rimile
Täna sai nurgakivi üks Eesti suurema energiaefektiivsusega kaubandushooneid, kus avab juba tänavu suvel uksed Rimi supermarket.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele