• 23.01.24, 07:40

Hinrikuse ja Tamkivi investeerimisfond kaasas 400 miljonit

Tallinnas ja Londonis tegutsev investeerimisplatvorm Plural kaasas varajase faasi riskikapitalifondi 400 miljonit eurot.
Sten Tamkivi, Taavet Hinrikuse, Ian Hogarthi ja Khaled Heliou asutatud investeerimisplatvorm Plural panustab aktiivselt ettevõtete arendamisse.
  • Sten Tamkivi, Taavet Hinrikuse, Ian Hogarthi ja Khaled Heliou asutatud investeerimisplatvorm Plural panustab aktiivselt ettevõtete arendamisse.
  • Foto: Plural
Vaatamata väljakutseterohkele makromajandusele ületas uus fond oma eesmärgi, meelitades muu hulgas investoreid õlga alla panema maailma mainekamatest ülikoolide sihtkapitalidest, sihtasutustest ja fondidest, teatas Plural.

Seotud lood

Uudised
  • 19.09.23, 17:20
Idufirmade kerkinud maksuvõlad: suurimal võlglasel maksmata juba üle 700 000 euro
Selle aasta suurimate maksuvõlglaste seas trügivad esile tehnoloogiasektori suurtegijad, kelle võlasummad on kerkinud uutesse kõrgustesse.
Saated
  • 06.09.23, 08:23
Lightyeari juht: kasvame kiiresti ja järgmised 15 kuud on rahamureta
Kauplemisplatvormi Lightyear jaoks on tänavune aasta kulgenud edukalt, sest ettevõtte varade maht on kasvanud kümme korda, ütles Lightyeari kaasasutaja ja tegevjuht Martin Sokk.
Uudised
  • 02.07.22, 10:50
Hinrikus ja Tamkivi uuest investeerimisplatvormist: tõmbame laserkiire teravaks
Tamkivi: "Hästi tore oleks, kui elu lõpuks oleks raha enam-vähem otsas"
Uut investeerimisplatvormi ehitavad tehnoloogiaettevõtjad ja ingelinvestorid Taavet Hinrikus ja Sten Tamkivi võtsid InvesteerimisFestivalil lahti, kuhu, kuidas ja miks nad investeerivad, mis on tark raha ning kuidas saada jõukaks.
Uudised
  • 28.06.22, 02:01
Hinrikus ja Tamkivi stardivad investeerimisplatvormiga
Kütuseks 250 miljonit eurot
Taavet Hinrikus ja Sten Tamkivi lõid koos teiste Euroopa tehnoloogiaettevõtete asutajatega investeerimisplatvormi Plural, et tuua suuremaid investeeringuid tegema rohkem neid, kellel on idufirma asutamise kogemusi ja kes saavad nõu jagada.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele