• 27.09.23, 13:45

Meta maksis Londoni kontorist vabanemiseks 150 miljonit

Facebooki omanikfirma Meta maksis 149 miljonit naela, et lõpetada oma rendileping Londoni Regent's Parki lähedal asuvas suures arenduses, kirjutab Financial Times.
Meta kontoripinnale aadressiga Tritoni väljak 1 kunagi sisse ei kolinudki ja nüüd lõpetas ka lepingu.
  • Meta kontoripinnale aadressiga Tritoni väljak 1 kunagi sisse ei kolinudki ja nüüd lõpetas ka lepingu.
  • Foto: kaader tutvustusvideost
"See on vapustavalt suur summa. Minu 20 aasta kogemusest ei meenu ühtegi korda, kus üürnik oleks maksnud [nii palju], et anda tagasi pind, mida ta ei kasuta," ütles Briti investeerimispanga Peel Hunti analüütik Matthew Saperia lehele.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 21.09.23, 01:19
Föderaalreservi otsus tõi kaasa tehnoloogiasektori jahenemise
Kolmapäeval teavitas Föderaalreserv pausist intressimäärade tõstmisel. Aktsiad hakkasid seejärel langema, kuna Föderaalreservi otsus andis investoritele märku, et hoolimata praegusest peatamisest võivad intressimäärad pikemat aega kõrgeks jääda, vahendas Yahoo Finance.
Uudised
  • 06.07.23, 16:23
Meta sai Euroopast järjekordse löögi
Carri Ginter: otsus võib tähendada teatud ärimudelite lõppu
Euroopa Kohtu hinnangul pole andmete töötlemine isikustatud reklaamide pakkumiseks koššer, mis seab löögi alla Meta ja teiste tehnoloogiahiidude ärimudelid.
Investor Toomas
  • 06.07.23, 16:17
Meta maksahaak Muskile läks mulle juba maksma tuhandeid dollareid
Twitteri ja Meta Platformsi omanike käsikähmluse asemel peavad investorid esialgu pealt vaatama nende sõnumiäppide matši.
Börsiuudised
  • 04.07.23, 00:55
Maailma 500 rikkaimat inimest kasvatasid sel poolaastal oma varandust võimsalt
Bloombergi miljardäride indeks on maailma rikkaimate inimeste igapäevane edetabel. Esimese poolaasta kokkuvõtte järgi teenis suurima kasu Elon Musk, teenides täiendavalt 96,6 miljardit dollarit, vahendas Bloomberg.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele