• 06.07.23, 16:23

Meta sai Euroopast järjekordse löögi

Euroopa Kohtu hinnangul pole andmete töötlemine isikustatud reklaamide pakkumiseks koššer, mis seab löögi alla Meta ja teiste tehnoloogiahiidude ärimudelid.
Meta tõi neljapäeval avalikkuse ette Twitteri rivaali Threadsi, samal ajal on tehnoloogiahiiu ärimudel Euroopas löögi all.
  • Meta tõi neljapäeval avalikkuse ette Twitteri rivaali Threadsi, samal ajal on tehnoloogiahiiu ärimudel Euroopas löögi all.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Saksa kohus küsis Euroopast eelotsust selle kohta, kas riigi konkurentsiametil on õigus keelata Metal koguda talle kuuluvatelt platvormidelt – sh Facebookist, Instagramist ja Whatsappist – ning muudelt veebilehtedelt ja rakendustest kasutajate andmeid nende nõusolekuta ja pakkuda seeläbi isikustatud reklaame.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 06.07.23, 01:59
USA aktsiaturg langes pärast iseseisvuspüha tagasihoidlikult
USA aktsiaindeksid lõpetasid kolmapäevase iseseisvuspüha järgse kauplemispäeva tagasihoidliku langusega. Investorid seedisid Föderaalreservi viimase kohtumise protokolli ja valmistusid järgnevatel päevadel olulisteks majandusandmeteks.
Börsiuudised
  • 01.07.23, 00:11
Nasdaq 100 saavutas aegade parima poolaasta tulemuse
Täna tõmmati kokku poolaasta tulemused ning samuti lõppes 2. kvartal. Tehnoloogiarohke Nasdaq 100 kohta sai teha rõõmustavad kokkuvõtted, millele on kaasa aidanud tehisintellekti tõus, vahendas Bloomberg.
Uudised
  • 03.07.23, 13:54
Kohtuvaidlus USAs läks Veriffile 4 miljonit maksma
Illinois' osariigis grupihagi pärast kohut käinud Veriff otsustas minna kokkuleppele ning maksta 4 miljonit dollarit, eitades sealjuures igasugust süüd.
Börsiuudised
  • 22.06.23, 06:00
Suure tõusu ootuses: analüütikute tänane ostu- ja müüginimekiri
LHV maakler soovitab analüütiku analüüse tervikuna lugeda
USA üht populaarseimat aktsiaindeksit S&P 500 ootab ees suur tõus. Analüütikud näevad võimsat kasvupotentsiaali nii mõnelgi indeksisse kuuluval ettevõttel.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele