"Niinimetatud limonaadimaksu ja automaksu kehtestamine lükkub edasi 2025. aastasse, kaasame protsessi veel huvigruppe," ütles peaminister Kaja Kallas neljapäeval pressikonverentsil. Automaksu eesmärk jääb tema sõnul kaheosaliseks, lisaks maksuraha kogumisele peab suunama see inimesi tegutsema keskkonnateadlikumalt.
Valitsuse kavandatava automaksu eesmärk näib ajas muutuvat ning mõistlikke, läbimõeldud ja realistlikke meetmeid, mis aitavad keskkonda säästa, automaksu puhul ei paista, ütles kaubandus-tööstuskoja juhatuse esimees Toomas Luman.
Iga uue maksu kehtestamisel peab olema üheselt selge, miks seda tehakse. Automaksu puhul oleks selle ainsaks õigustuseks sihtotstarbelisus ehk riigieelarvesse laekuva lisaraha suunamine teede ehitusse ja korrashoidu, kirjutab TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens.
Ettevõtted tunnevad Eestis elektriautode vastu eraisikutest palju suuremat huvi, kuna paljud firmad ja kontsernid on endale roheeesmärgid sedanud, rääkis Volkswageni maaletooja Moller Baltic Impordi Eesti piirkonna müügijuht Kristjan Salak.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.