• 19.08.23, 06:00

Carmela Kaljurand: üks hea fotograaf on nähtamatu, aga samas on ta igal pool

Carmela Kaljurand on mitmekülgne aktiivne tüdruk, kelle kireks on fotograafia ja kes paneb laupäeval enda organiseerimisvõimed proovile Vinni valla kodukohvikute päeval.
Carmela Kaljurand paneb enda organiseerimisvõimed proovile laupäeval toimuval kodukohvikute päeval.
  • Carmela Kaljurand paneb enda organiseerimisvõimed proovile laupäeval toimuval kodukohvikute päeval.
  • Foto: Erakogu
Pildistamisega on ta aga saanud ka juba oma esimesed vitsad. Samuti kogenud koolikiusamist. Nüüd on Carmela aga õnnelik, sest sellest tüdrukust, kes oli ebakindel ja ei uskunud endasse, on kasvanud tugev noor inimene koos unistustega. Ta teab, et unistuste täitumine sõltub temast endast.
Sügisel Rakvere eragümnaasiumi 11. klassis õppima asuv Carmelal tekkis huvi fotograafia vastu tal algklassides ja juba esimestel klassiõhtutel proovis ta jäädvustada peomelu. Läbi kaamera objektiivi leida emotsioone ja neid hiljem üle vaadata ja olla uhkegi tehtu üle. Carmela usub, et iga harrastusfotograafi unistus on saada profifotograafiks, kuid see nõuab meeletut tööd ja vähemtähtis pole raha omamine.

Seotud lood

Uudised
  • 26.03.23, 06:00
Õpetajast spordifotograaf jahib emotsioone
Tapa gümnaasiumis ning Aravete keskkoolis eesti keele ja kirjanduse õpetajana töötava Marie-Johanna Kippari (25) hobi ja kõrvaltöö on fotograafia, millest aga võib tulevikus kasvada põhitöö.
Uudised
  • 13.01.23, 06:01
Rakvere fotograaf teeb keemiast kunsti
Aspiriin on pisike ümar kettake ja sidrunhape valge pulber. Aga kas ikka on? Rakvere fotograaf Janek Lass näitab oma piltidel nende ainete sootuks teistsugust ja märksa värvikirevamat palet.
Uudised
  • 22.02.22, 06:36
Pressifoto kangelane Sander Pritsik rühib tipu poole
Eelmise aasta parima sporditeemalise pressifoto kangelaseks sai Rakvere mees, orienteeruja Sander Pritsik, kes auhinna pälvinud fotol suusatab lumetul rajal.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele