• 12.08.23, 15:00

Viru Peekoni omanik kasvatas kõvasti käivet ja seljatas kahjumi

Kadrina vallas seakasvatusega tegeleva Viru Peekoni omanikfirma Saimre Agro Grupp teenis 2022. aastal 16,8 miljoni eurose käibe juures 2,5 miljonit eurot ärikasumit. Kusjuures viimane kasvas aasta varasemaga võrreldes lausa 482%, sest 2021. aastal oli ettevõttel 0,6 miljoni euro suurune tegevuskahjum.
Viru Peekon tegeleb seakasvatusega Kadrina vallas Kallukse farmis.
  • Viru Peekon tegeleb seakasvatusega Kadrina vallas Kallukse farmis.
  • Foto: Meelis Meilbaum/Virumaa Teataja/Scanpix
Teet Soormi, Mati Tuvi, Lilian Tuvi ja Toivo Tengi omandis olevasse kontserni OÜ Saimre Agro Grupp kuuluvad OÜ Saimre, Saimre Viljakasvatuse OÜ, Saimre Seakasvatuse OÜ ja Viru Peekon OÜ 100% osalustega. Lisaks on Saimre Agro Grupil läbi kahe tütre, Viru Peekon OÜ ja Saimre Seakasvatuse OÜ 66,66 %-line osalus TÜs Ühinenud Seafarmid, kirjutab teemaveeb Põllumajandus.

Seotud lood

Uudised
  • 27.06.23, 00:03
Indrek Klammer pööras ärid kasumisse
Indrek Klammeri põllumajandusfirmad Voore Farm ning Voore Mõis suutsid eelmisel aastal müügitulu märgatavalt kasvatada ja lõpetada aasta kasumis.
Uudised
  • 07.08.23, 07:50
Kõldu Lihakarn teenis väikese kasumi
Haljala vallas tegutsev väike lihatööstus Kõldu Lihakarn suutis eelmise aasta vaatamata müügitulu vähenemisele lõpetada 6768 eurose kasumiga. Aasta varem jäädi 1363 euroga kahjumisse.
Uudised
  • 26.07.23, 08:06
Rakvere lihakombinaadi müügitehingu lõppmäng tõi uued küsimused
Gross: kõigile oleks hea kui lihakombinaadi saaks kasumiga tööle
Lihatööstuse suurtehing sai justkui lahenduse: Maag Grupil lubati osta HKScan, kui ta enda praegusest lihaärist osa ära müüb. Samas on paljugi veel lahtiseks jäänud ning selline lõppmäng tekitab küsimusi ja eriarvamusi teistegi turuosaliste seas.
Uudised
  • 10.07.23, 07:26
OG Elektra tegi kasumi suurusega teistele silmad ette
Eesti kõige kasumlikum jaekett oli mullu OG Elektra, kellele järgnes Meie kauplusketi omanikfirma RRLektus. Oleg Grossil õnnestus oma ettevõttega ka mullu turuosa kasvatada ning mööduda Prismast.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele