„See on nii kohutavalt kurb lugu,“ ütleb Asko mööblikauplusi haldava Indoor Groupi endine töötaja, kes nägi pealt säravate silmadega saabunud noore kolleegi kiusamist ja lahti laskmist.
Koroonakriisist tingitud e-kaubanduse buum paneb ettevõtteid ladusid juurde ehitama, tõstab käibeid mitmekordseks ja paneb tööjõu pärast võistlema. Juba varasema tugeva e-poe taustaga poed on tugevalt kanda kinnitamas.
Rootsi mööblihiid IKEA teatas oma esimesest sammust Eesti turul, kuid võitlus selle nimel, kelle maa peal unistuste rentnik IKEA oma "päris" poe avab, alles jätkub.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.