• 15.06.23, 10:15

Pankadele valetanud tippfirma eksjuht peab kinni maksma 15 miljonit eurot

Suurejoonelist äri ajanud, kuid käraga põhja läinud tööstusfirma E-Profiili endine juhatuse liige ja omanik Toomas Jõgi peab ettevõttesse investeerijatele tekitatud kahju kinni maksma.
E-Profiili üks endistest omanikest ja juhatuse liige Toomas Jõgi läinud suvel Harju maakohtus toimunud kohtuistungil.
  • E-Profiili üks endistest omanikest ja juhatuse liige Toomas Jõgi läinud suvel Harju maakohtus toimunud kohtuistungil.
  • Foto: Andras Kralla
Väidetavalt on tegemist suurima pangakelmuse juhtumiga Eestis. Oma taskust tuleb Jõgil värske kohtuotsuse järgi välja käia ääretult suur summa: kokku üle 15 miljoni euro.
„Selles loos ei ole võitjaid ja kaotajaid.“

Seotud lood

Suur lugu
  • 29.04.21, 06:00
Karm süüdistus: põhja vajuva ettevõtte juhid vedasid panku aastaid ilusate numbritega ninapidi
Kõik oli läbinisti vale – nii suur müügitulu, väike võlgade hulk kui ka hea kasuminumber. Pankrotis suurtööstusfirma E-Profiili endised juhid tinistasid valedega pankadelt kriminaalsüüdistuse järgi välja miljoneid eurosid, mistõttu astuvad nad nüüd kohtu ette. Vari langes ka E-Profiili pikaaegsele audiitorile.
Uudised
  • 14.12.17, 05:00
Uued omanikud süüdistavad tippfirmat miljonitega tüssamises
Tööstusfirma E-Profiil uus omanik Technobalt süüdistab E-Profiili rahaasjade moonutamises, lisaks on üleval Luminori petmise kahtlus.
Uudised
  • 01.11.17, 05:00
Tippfirma järsk allakäik
Alles mullu detsembris uusi aktsionäre kaasanud E-Profiil maadleb hiigelvõlaga. Uus omanik Technobalt peab allakäigu põhjuseks juhtimisvigu ning eile laekus kohtusse ka pankrotiavaldus.
Uudised
  • 09.11.17, 05:00
E-Profiili päästmisele tõmmati pidurit
Võlausaldajad keeldusid raskustesse vajunud E-Profiili saneerimiskava kinnitamisest, samal ajal otsib firma Norras tegutsev partner vastuseid.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele