• 19.04.23, 12:24

Eesti põllumehed mures: odav Ukraina vili sunnib tootmist koomale tõmbama

Teravilja hind on Ukraina impordi tõttu langenud. Poola ja Ungari keelasid nädalavahetusel Ukraina vilja impordi sootuks, Eesti põllumehed on aga pidanud tootmist vähendama.
Talivili sai maha neli korda kallima väetisega, mistõttu on Eesti tootjatel raske Ukraina viljaga konkureerida.
  • Talivili sai maha neli korda kallima väetisega, mistõttu on Eesti tootjatel raske Ukraina viljaga konkureerida.
  • Foto: Andres Haabu
“See on legend, et Euroopat kasutatakse transiidiks. Eesti lehmad ja sead söövad ka seda Ukraina vilja. Miks peaksidki nad kallist sööta sööma,” küsib teraviljakasvatusega tegeleva Kerseli OÜ juhatuse liige Raul Pärendson.

Seotud lood

Uudised
  • 18.04.23, 11:39
Lihatootjad ja pagarid kahjumis, ainsana võivad rahul olla joogitootjad
Kõige raskem on olnud lihatööstusel, kes said 2022. aastal 21,66 miljonit eurot kahjumit. Kahjumis olid aasta kokkuvõttes ka pagaritööstused. Ainsatena võivad oma majandustulemustega rahule jääda joogitootjad, nentis toiduliidu volikogu esimees Veljo Ipits tänasel toiduainetööstuse aastakonverentsil.
Uudised
  • 29.03.23, 06:00
Ukraina esifinantsist: mul on kaks halba kogemust, üks neist on Tederi Arricano
Investeerimisfondi Dragon Capital juht Tomáš Fiala ütleb intervjuus Äripäevale, et turuligipääs Euroopa Liidule on muutnud mõistlikuks toota Ukrainas sisuliselt kõike.
Saated
  • 28.03.23, 16:00
Ukraina teravilja hinnatõus maailmaturul viib Eesti söödahinnad lakke
Alltech Eesti juhataja Pilleriin Puskar nendib, et söödaturul on hinnad pidevas muutuses, on ju enamik tootmissisenditest börsikaup – teravilja, soja ja rapsi hind ning energia on siin suurimad mõjutajad koos ikka kestva Ukraina-Vene sõjaga. Meie tootjate plussiks on aga võimekus toota ise pea pool loomadele vajaminevast söödast ja seda kodumaise toorainega.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele