Idufirmas praktikal käinud koolidirektor tegi kümne nädalaga üle 40 lehekülje märkmeid sellest, mida koolis muuta ja kuidas otsustada rohkem strateegia kui kõhutunde pinnalt.

- Tallinna Vanalinna Täiskasvanute Gümnaasiumi ja Tallinna Täiskasvanute Gümnaasiumi direktor Robert Ossipov omandab uusi teadmisi Pipedrive’is.
- Foto: Liis Treimann
Jaanuaris suundus Eesti suurematesse pankadesse ja tehnoloogiaettevõtetesse praktikale 13 haridusjuhti üle Eesti, kes janunevad uute teadmiste ja oskuste järele, et koole ning sealseid inimesi veelgi paremini juhtida. Oma hüved on sees ka osalevatel ettevõtetel, kes saavad enda organisatsiooni värsket pilku, verd ja ideid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.