• 28.02.23, 13:22

Soome jõudis ametlikult majanduslangusesse

Soome majandus kahanes eelmise aasta viimases kvartalis 0,6 protsenti varasema kvartaliga võrreldes, kolmandi kvartali miinust korrigeeris amet veidi väiksemaks, 0,1 protsendile.
Olkiluoto tuumajaam Soomes on sellel poolel, kellel läheb keskmisest paremini, kaubanduse järel on see valdkond teisel kohal lisandväärtuse kasvu poolest.
  • Olkiluoto tuumajaam Soomes on sellel poolel, kellel läheb keskmisest paremini, kaubanduse järel on see valdkond teisel kohal lisandväärtuse kasvu poolest.
  • Foto: Andres Haabu
Seega on Soome majandus kahanenud kaks kvartalit järjest ehk riik on jõudnud majanduslangusesse. Soome statistikaameti andmetel kasvas Soome sisemajanduse koguprodukt 2022. aastal 2 protsenti, kuid kasv toimus aasta alguses.

Seotud lood

Investor Toomas
  • 22.02.23, 14:46
Analüütikute klaaskuul kuulutab: langus jätkub
Aasta alguse võnkumistest pisut ärevusse viiduna otsisin juhtnööre analüütikuilt, kuidas USA aktsiaturg võiks edasi käituda. Paistab, et kõik on ühte meelt: ees ootab langus.
Uudised
  • 03.02.23, 07:41
Eesti majandus kukkus neljandas kvartalis 3%
Statistikaamet andis välja sisemajanduse koguprodukti (SKP) kiirhinnangu, mille järgi langes Eesti majandus eelmise aasta lõpus 3 protsenti ja mullu kokku umbes 0,3 protsenti.
Uudised
  • 08.01.23, 08:00
Finantseksperdid: siseneme kriisi, kuna tagasilöögid pole enam ajutised
Finantsekspertide sõnul tõotab aasta 2023 tulla keeruline, sest ühtäkki on harjumuspärased väikesed ja ajutised tagasilöögid muutunud enam mitte niiväga ajutisteks. Kriis on varasematega võrreldes eriline, sest inimestel on säästud.
Uudised
  • 30.01.23, 11:49
Soome tarbijad said kulutusteks veidi julgust juurde
Soome tarbijate kindlustunne on jaanuaris taastunud detsembri rekordmadalalt tasemelt, kuid see on endiselt väga nõrk, teatas Soome statistikaamet.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele