• 01.03.23, 06:00

Merli Viks jagas hea teeninduse nippe

15 aastat tagasi spaas enda karjääri administraatorina alustanud Aqva Spa hotelli- ja vastuvõtujuht Merli Viks jagas kogemusi heast teenindusest.
Saate "Teeninduse teejuht" külalised Merli Viks, Helena Viiroja ja Jane Kesamaa.
  • Saate "Teeninduse teejuht" külalised Merli Viks, Helena Viiroja ja Jane Kesamaa.
  • Foto: Äripäev
Ta oli üheks külaliseks Äripäeva raadiosaates "Teeninduse teejuht", kus koos temaga osalesid teeninduskonkurssidel esiotsa kohti noppinud ettevõtte Denim Dream turundusjuht, varasem firma Baltikumi teenindusjuht Jane Kesamaa ning telekomifirmade seas uuringu põhjal parima teenindusega ettevõtteks tunnistatud Tele2 teenindusguru Helena Viiroja.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.22, 11:33
Piirangud hävitasid restoranikultuuri
Piirangute kaotamine toidukohtadesse kliente juurde ei toonud. Toitlustus- ja meelelahutussektor on varemeis. See turg tuleb nüüd uuesti nullist üles ehitada, leidis Rakvere ettevõtja Aire Kronberg, kelle vedada on olnud viimased kümme aastat toidukoht Sushi Tiger.
Arvamused
  • 19.02.22, 10:49
Maris Nõgu: 6 eurot cappuchino eest? Miks mitte!
Klient on nõus teenuse eest enam maksma, kui see on kvaliteetne ja selleni saab jõuda vaid töötajate haridusse panustades, kirjutab Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor turismi- ja restoraniettevõtluse erialajuht Maris Nõgu.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele