• 09.02.23, 15:00

Reinsalu eelistaks Ryanairi jätkamist maksumaksja rahast subsideerida

Käigusolevad lennuliinid on välisminister Urmas Reinsalu hinnangul väärtus omaette ning Ryanairi peletava hinnatõusu võiks kinni maksta kas riigiabi näol või väiksema dividendiootusega.
Lennujaamatasude küsimus aktiveerib valimiste eel poliitikuid.
  • Lennujaamatasude küsimus aktiveerib valimiste eel poliitikuid.
  • Foto: Raul Mee
Ekspordist võiks suuremgi osa olla turismiteenuse eksport, aga Eesti kaotab 9 sihtkohta seoses lennujaamatasude 30% tõusuga, pahandas välisminister Urmas Reinsalu (Isamaa) valitsuse pressikonverentsil.

Seotud lood

Juhtkiri
  • 06.02.23, 17:00
Lennujaam lennaku börsile
Tallinna Lennujaam on viimasel ajal saanud palju kriitikat, millest osa ei ole kindlasti asjakohane. Praeguse riigiettevõtte teeks äriliselt paindlikumaks selle erastamine börsi kaudu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Saated
  • 06.02.23, 08:22
Tallinna lennujaam suuremast tasust: laenud ja investeeringud vajavad raha
Tallinnas Lennujaam suurendas lennujaamatasusid kolmandiku võrra, et saaks vältida riigilt raha küsimist, ütles lennujaama juht Riivo Tuvike.
Uudised
  • 03.02.23, 15:29
Ryanair lahkub Tallinnast pauguga, nagu ikka
Tallinna liinide sulgemise eest siinse lennujaama süüdistamise kõrval tasub tähele panna lennundushiiu Ryanair käitumismustreid.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 12:22
Vastutus ei ole nullsumma: regulaatorid peavad looma stabiilsed ja selged raamid
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele