• 25.01.23, 09:48

Ossinovski ostis Operaililt sadu vaguneid

Operail müüs ära 22,1 miljoni euroga 807 rendivagunit. Oleg Ossinovski firma Skinest Rail ostis pea 400 vagunit ning Kasahstani firma ülejäänud.
Erinevad vagunid
  • Erinevad vagunid
  • Foto: Erakogu
Eelmisel nädalal sõlmis Operaili tütarfirma müügilepingu Eesti vagunirendiettevõttega Skinest Rail, kes ostis 397 vagunit. Detsembri lõpus müüdi Kasahstani ühe suurema logistikaettevõtete kontsernile ATASU 410 vagunit.

Seotud lood

Uudised
  • 13.01.23, 13:29
Operail müüb Soome äri kohalikule logistikafirmale
Soome firma aktsia tõusis teate peale ligi 30%
Eesti riigile kuuluv raudtee-ettevõte Operail müüb ära tütarettevõtte Operail Finland, mis tegeleb kaubavedudega Soomes. Uueks omanikuks saab Soome börsil noteeritud logistikaettevõte Nurminen Logistics.
Uudised
  • 11.01.23, 17:12
Ministri suunis lubaks Operailil kaasa aidata Venemaa kaubaveole
Mängu tuleb Eesti Raudtee
Aasta viimastel päevadel täpsustas minister Riina Sikkut, et riigifirmal Operail on lubatud aidata teisi, kes soovivad Venemaa ja Valgevene kaupa vedada. Samal ajal tahab riigifirma Eesti Raudtee, kellel pole keelatud Venemaa kaupu puutuda, Operaili ärist osa teenuseid endale võtta.
Uudised
  • 10.01.23, 17:48
Venemaaga kaubavedu jätkub: Operaili asemel alustas vedusid Läti riigifirma
Riigifirma Operaili Venemaa veod võtab vaikselt üle Läti riiklik vedaja LDz, oma veod taaselustas Sillamäe Sadam ja vedusid Venemaale plaanib ka eestlaste GoRail.
Uudised
  • 16.01.23, 09:59
Läti Raudtee vassib oma Eesti esimese kundega
Täiendatud Operaili juhi kommentaariga
Läti Raudtee esimene klient Eestis on USA ettevõte, kelle kaubaks on toiduõli, ütles Läti Raudtee esindaja sealsele rahvusringhäälingule. Operaili juhatuse esimees Raul Toomsalu kinnitas, et tegelikkuses ei ole aga tegu mingi USA firmaga, vaid Vene ärimehe osalusega Eesti ettevõttega.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele