• 09.01.23, 13:00

Tippude põhjad. Meelis Einsteinil kadus esimeses kriisis maa jalge alt

Värskelt Kunda Nordic Tsemendi juhiks saanud, kukkus Meelis Einstein 2008. aastal kohe kriisi lõugade vahele. Kogemus andis talle õppetunnid, millega nüüd raskemale ajale vastu minna.
Kunda Nordic Tsemendi juhi Meelis Einsteini sõnul praegu veel kriisi pole, kuid alanud aastal kukuvad tsemenditehase mahud optimistliku prognoosi järgi 10 protsenti.
  • Kunda Nordic Tsemendi juhi Meelis Einsteini sõnul praegu veel kriisi pole, kuid alanud aastal kukuvad tsemenditehase mahud optimistliku prognoosi järgi 10 protsenti.
  • Foto: Sten Semjonov
“Kõige raskem oli meil 2009. aasta alguses. Siis olid kõik kliendid kadunud, kõik maa oli jalge alt kadunud, kõik oli vabalangemises. See oli päris hull aeg ja sellist asja ma ei olnud enne kogenud. Siis oli tõesti, et hoia peast kinni, mida teha,” kirjeldas Einstein oma esimest kriisikogemust.
“Tippude põhjad”
Intervjuude sari, kus Eesti kogenud juhid ja ettevõtjad räägivad oma karjääri kõige keerulisematest kriisikogemustest ja selle õppetundidest, annavad hinnangu, mis toimub majanduses praegu ja prognoosivad, mis saab edasi.
Oma kriisikogemust ja näpunäiteid on juba jaganud Salvesti omanik ja nõukogu esimees Veljo Ipits. Lähipäevadel on ilmumas intervjuud Samelini juhi ja omaniku Leida Kikkaga, Rand & Tuulbergi juhi ja osaniku Raivo Rannaga, Metaprindi juhi Martti Lemendiku ja Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsaga.

Seotud lood

Saated
  • 26.12.22, 12:00
35aastase kogemusega ettevõtja pilk: kriis alles algab
“Ma arvan, et see kriis ei ole veel käes. Ma arvan, et järgmise aasta esimene pool on see, kui need mõjud hakkavad inimesteni jõudma,” rääkis Salvesti omanik ja nõukogu esimees Veljo Ipits Äripäeva raadiosaates “Kuum tool”.
Saated
  • 29.09.22, 09:23
Meelis Einstein: oleme hindu tõstnud 75 protsenti
Kunda Nordic Tsemendi juht Meelis Einstein tõdes, et ettevõte on sel aastal hindu tõstnud umbes 75 protsenti, kuid sisendhindade kasvu see loomulikult ei korva.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele