Ikea toodete kogumüük kõigis kaubamajades ja internetis kasvas eelmisel aastal 2,7 miljardi euro võrra, 44,6 miljardi euroni. Nii näitavad täna avaldatud andmed augustis lõppenud majandusaasta kohta.
IKEA juhatuse esimees Baltikumis Hanspeter Zurcheri sõnul on Eesti elanike huvi Tallinna IKEA vastu oodatust suurem, rohkem suuri kauplusi aga Eestisse plaanis ehitada ei ole.
Esimeste klientidena ülikonnastatud rootslaste järel pääsevad punkt kell kümme hommikul läbi pöördukse IKEA Eesti kauplusesse Vladimir ja Lidia koos oma väikese koeraga.
Rootsi mööblifirma IKEA avab oma esimese Eesti poe veel sel kuul, kohalike mööblimüüjate arvates uue tulija poel turule suurt mõju pole, sest väljastuspunkt siin juba tegutseb.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.