• 03.10.22, 06:00

250 miljoni euro saatus: koroonalaene saanud ettevõtetest on paar pankrotis, osa maksuvõlas

Ettevõtjad peavad KredExi antud koroonalaene elupäästjaks, teisalt on osa laenu saanud ettevõtjad kas maksuvõlas, saneerimisel või suisa pankrotis.
Suva sokkide tootja andis enda sõnul sisse saneerimistaotluse.
  • Suva sokkide tootja andis enda sõnul sisse saneerimistaotluse.
  • Foto: Raul Mee
Tunamullu riigilt üle 430 000 euro koroonalaenu saanud Suva sokkide tootja Sockmann Groupi juht ja omanik Viktor Saarestik tõdes, et laen läks toona küll asja ette, ent uus kriis pole sokifirmale hõlpu andnud. Kuna ettevõttel on maksuvõlg ja aeg on raske, on Sockmann sisse andnud Saarestiku sõnul saneerimistaotluse, mis ootab kohtult kinnitust. “Sipleme, püüame ellu jääda.”

Seotud lood

Uudised
  • 30.09.22, 12:19
Konkurentsiameti ja Eesti Energia Excelid läksid risti. Miks küsis riigifirma rahvaelektri eest rohkem?
Kodutarbijate universaalteenuse hind on nüüd teada, aga erinevalt konkurentsiametist arvab Enefit Power, et see peaks olema 15% kõrgem.
Saated
  • 30.09.22, 10:50
Eesti Energia: kiirustades valminud universaalteenuse hind võib peagi muutuda
Äsja tehti teatavaks elektri universaalteenuse tootmishind, mis on 154,08 eurot megavatt-tunni kohta, kuid hind kliendile sõltub elektrimüüja kuludest. Eesti Energia juhatuse liige Agnes Roos rääkis, et aega jäi väheks ja kõiki hinnakomponente põhjalikult läbi rääkida ei jõutud.
Uudised
  • 29.09.22, 15:22
Heiti Hääl: mul on hirm, et tulevad talv ja jää, aga gaasi ikka pole
„Minu suurim hirm on, et soomlased viivad poliitiliselt laeva oma sadamasse. Tulevad talv ja jää, ja meil ikka gaasi pole,“ tunnistas Heiti Hääl majanduskonverentsil Äriplaan 2023.
Uudised
  • 02.05.22, 06:00
Koroona tõmbas edukal transpordiäril hinge kinni. "Väga raske on kaotada seda, üliraske"
Pankrot võib olla loetud päevade kaugusel
Pika ajalooga Eesti ekspedeerimisfirma Mep Trans näitas ka Euroopa mastaabis kadestamisväärt kasvu, kuni paari aasta tagune koroonaehmatus äritegevuse pea päeva pealt seiskas.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele