• 30.09.22, 12:19

Konkurentsiameti ja Eesti Energia Excelid läksid risti. Miks küsis riigifirma rahvaelektri eest rohkem?

Kodutarbijate universaalteenuse hind on nüüd teada, aga erinevalt konkurentsiametist arvab Enefit Power, et see peaks olema 15% kõrgem.
Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Kristjan Järvan ja Enefit Poweri juhatuse esimees Andres Vainola tänasel pressikonverentsil.
  • Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Kristjan Järvan ja Enefit Poweri juhatuse esimees Andres Vainola tänasel pressikonverentsil.
  • Foto: Andras Kralla
Eesti Energia soovis elektri universaalteenuse tootmishinnaks kehtestada 180 eurot megavatt-tunni kohta. Konkurentsiamet kinnitas tootmishinnaks aga 150 eurot. Kust see vahe ikkagi tuleb?

Seotud lood

Suur lugu
  • 29.09.22, 06:00
Auvere needus: Eesti kalleim elektrijaam on igal kolmandal päeval remondis
Ees ootab taas 45päevane seisak
610 miljonit eurot maksma läinud Eesti Energiale kuuluv Auvere elektrijaam on oma seitsme eluaasta jooksul rikete ja hoolduste tõttu seisnud kokku pea neli aastat. Oktoobrist taas 45 päevaks remonti minevat jaama püütakse viimaks töökindlamaks muuta.
Uudised
  • 13.09.22, 12:24
Uut hinnalage ei tule: Nord Pooli piirhind jääb 4000 eurole
Augustis hinnapiirajal ära käinud Nord Pooli elektribörsil uut ja kõrgemat hinnalage ei tule, automaatsete hinnalae tõusude asemele tuleb tõenäoliselt uus metoodika.
Uudised
  • 20.09.22, 13:39
Puust ja punaseks: just seda peab kodutarbija teadma universaalteenusest ja toetusmeetmetest
Riiklikke toetusmeetmeid energiahindadega toimetulekuks jääb kaks: elektri universaalteenus ja kompensatsioon. Need kajastuvad automaatselt arvel, vaid OÜst kodutarbijal tuleb soodustuse saamiseks tee ametnikuni jalge alla võtta.
Uudised
  • 13.09.22, 11:16
Elektrienergia toodang kasvas mullu põlevkivi toel
Tuule ja hüdroenergia maht kahanes
Statistikaameti andmetel tootsid elektrijaamad eelmisel aastal 7359 gigavatt-tundi elektrit ja 4717 GWh soojust. Elektritoodang kasvas võrreldes eelmise aastaga ligi 24% ja soojuse toodang 9%.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele