• 28.09.22, 18:00

Rikaste TOP: keskmine Eesti rikkur on Toomas, Priit või Andres

Bolti asutaja Markus Villig võib küll olla Eesti kõige rikkam inimene, kuid päris tüüpiline kodumaine rikkur ta ei ole. Näiteks on keskmine TOPi-rikas esikoha omanikust märgatavalt vanem.
Kui tehisintellektile anda Rikaste TOPi 50-60-aastaste Toomaste, Priitude ja Andreste saadaolevad portreed, siis võib öelda, et üks keskmine Eesti rikas näeb umbes selline välja.
  • Kui tehisintellektile anda Rikaste TOPi 50-60-aastaste Toomaste, Priitude ja Andreste saadaolevad portreed, siis võib öelda, et üks keskmine Eesti rikas näeb umbes selline välja.
  • Foto: Linda Eensaar
Keskmine TOP 500 Eesti rikas inimene on muidugi meesterahvas. Keskmiselt on ta 54aastane – seda nii aritmeetilise keskmisena kui ka mediaanina.

Seotud lood

SUUR TOP
  • 28.09.22, 06:00
Rikaste TOP: võitjaks kerkis uus miljardär
Äripäeva Rikaste TOPi esikolmiku moodustavad esimest korda ainult miljardärid, ka võitjaks tuli uus tegija.
Uudised
  • 28.09.22, 06:00
Rikaste TOP: Markus Villig kihutas Boltiga miljardäriks
"Markus peab pidevalt teisi järele ootama"
Tehnoloogiaettevõte Bolt kasvab asutaja Markus Villigu juhtimisel kiires tempos, sest investorid usaldavad Villigut ja tema visiooni. Uurisimegi lähemalt, kuidas värskel miljardäril see kõik õnnestub.
Uudised
  • 28.09.22, 06:00
Rikaste TOP: murenenud usaldus kukutas troonilt
Wise’i asutaja ja tegevjuht Kristo Käärmann maadles viimasel aastal mitme raskusega, mis peletasid investoreid. Samas ettevõtte olulised numbrid viis ta hoogsa kasvuni, üritades taastada murenenud usaldust.
Uudised
  • 28.09.22, 06:00
Rikaste TOP: tagaplaanil kangelane väetab idusid
Taavet Hinrikus majandab Eesti idufirmade põllul aktiivselt, pakkudes nii nõu kui ka raha, ent üritab samal ajal säilitada oma privaatsust.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele