Leivakuningas Helen Lillemets: Leivategu tuleb alustada hea tujuga
Helen Lillemets küpsetas oma esimese leiva kümme aastat tagasi. Täna tegutseb ta Leivakuninga kaubamärgi all ja tooted valmivad ikka hea tuju ja sooja südamega.
Rakkest pärit Silvi O’Brien otsustas end tortidega iirlaste südamesse küpsetada. „Siin ei ole mingit edulugu. On alles lugu, kuidas kõik algab,“ ütleb ta kindlameelselt.
Kodukokad on muutunud ajaga üha populaarsemaks. Ainuüksi Väike-Maarjas võib leida üsna mitmeid erinevaid tegijaid, kes suuresti reklaamivad ennast just läbi sotsiaalmeedia.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.