• 12.07.22, 10:18

Eesti 200 annetused ulatusid üle 100 000 euro

Järgmistel riigikogu valimistel parlamentikohti sihtiv erakond Eesti 200 kogus teises kvartalis annetusi üle 100 000 euro, raha tuli mitmelt nimekalt ettevõtjalt.
Erakonna Eesti 200 üks suuremaid rahalisi toetajaid on Nortali suuromanik ja juht Priit Alamäe.
  • Erakonna Eesti 200 üks suuremaid rahalisi toetajaid on Nortali suuromanik ja juht Priit Alamäe.
  • Foto: Liis Treimann
Suuremate toetajate hulka kuulusid ettevõtjatest erakonna eestvedajad Meelis Niinepuu ja Priit Alamäe, samuti Helmese suuromanik Jaan Pillesaar, suurettevõtja Oleg Ossinovski ja Peetri Puidu üks omanikke Tarmo Tamm. Märkimisväärse panuse andis ka endine riigikogu liige ja kunagine minister Margus Tsahkna.

Seotud lood

Uudised
  • 12.07.22, 09:51
EKRE tulu toetub riigitoetusel
Kui mõni erakond sai teises kvartalis tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid eurosid annetusi ettevõtjatelt, siis EKRE-le annetasid enim erakonna liikmed. Lõviosa tulust sai partei riigitoetusest.
Uudised
  • 11.07.22, 18:54
Ettevõtjatest annetas erakondadele enim Parvel Pruunsild
Ettevõtjatest tegi teises kvartalis erakondadele ülekaalukalt suurima rahalise annetuse Parvel Pruunsild, kes toetas Isamaad 100 000 euroga.
Uudised
  • 09.07.22, 12:06
Pettai võla klattinud Keskerakonnale tegi suurima annetuse kinnisvaraarendaja
Töö kaotanud ministrid said osa raha tagasi
Teises kvartalis Paavo Pettai firmale Midfield pea 850 000 euro suuruse keelatud annetuse tasunud Keskerakond sai samal perioodil annetuste ja liikmemaksudena kokku 147 102 eurot.
Uudised
  • 09.06.22, 13:00
Erakondadele annetanud ettevõtjad: sisepoliitika jäi unarusse, vaja on kriise lahendada!
Erakondadele raha annetanud ettevõtjate arvates on praegune valitsuskriisi olukord nukker, sest hinnatõusuga tuleb tegeleda, kuid päevapoliitiliste nääklemiste keskel ei näi poliitikutel selleks aega olevat. Veel märkisid nad, et ettevõtlust tuleks rohkem soosida.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele