• 02.05.22, 15:58

Põhjala pühkis miinuseaasta minevikku

Õlletootja Põhjala Brewing jõudis eelmisel aastal tagasi koroonaeelsele tasemele ja suutis ka oma laenukoormust arvestatavalt vähendada.
Aasta on 2019 ja Põhjala pruulikoda kolis Noblessnerisse. Esimese uue õlle villimine uues pruulikojas.
  • Aasta on 2019 ja Põhjala pruulikoda kolis Noblessnerisse. Esimese uue õlle villimine uues pruulikojas.
  • Foto: Liis Treimann
Kuigi Põhjala õlle tootja ja müüja Põhjala Brewing nimetab eelmise aasta suurimaks mõjutajaks COVID-19 pandeemiat, on ettevõtte eelmise aasta tulemus hoopis teist masti kui 2020. aastal.

Seotud lood

Uudised
  • 22.04.21, 08:51
Põhjala pruulikoda investeeris purgiliini avamisse
Põhjala pruulikoda avas purgiliini ja villib edaspidi lõviosa toodangust purkidesse. Täisautomaatse liini jõudlus on 14 000 purki tunnis ning ettevõte investeeris liini avamisse 650 000 eurot.
Uudised
  • 14.04.21, 08:36
Põhjala pruulikoda saab Bacardi-Martini grupist uue juhi
Alates 1. juulist võtab Baltikumi suurima väikepruulikoja Põhjala juhtimise üle pikaajalise rahvusvahelise joogisektori kogemusega Ivar Aus.
Uudised
  • 13.08.21, 15:54
Hapuks läinud aasta viis käsitööõlletootjad miinusesse
Käsitööõlle müüjate majandusaasta aruannetest selgub, et koroonaviirus andis küll valusa hoobi, kuid käesolevale aastale vaadatakse pigem optimistlikult.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele