Jüri Mõis: Eesti ettevõtjatel on probleem finišeerimisega
Kui võrrelda ettevõtlust jooksmisega, siis on Eesti ettevõtjatel suur probleem finišeerimisega – omanikud justkui ei saa aru, millal on õige aeg lõpetada, tõdes Jüri Mõis täna kiiresti kasvavate ettevõtete inspiratsiooniüritusel Gaselli Kongress.
Jüri Mõis kõneles enda näitel, milline võiks olla ühe eduka ettevõtja edu valem ja kuidas asjad õigel ajal kokku tõmmata, mitte koos oma äriga hallitama minna.
Kiiresti kasvavad firmad ütlevad, et nende peamine mure alanud aastal on töötaja, peamine rõõm on töötaja ning peamine investeering on samuti töötaja. Eelmisel aastal tuli aga pingutada nii, et nukid verised.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.