• 15.02.22, 18:05

Pagariäril küpseb auahne eesmärk: miljon võiks ju ikka olla

Kiirelt kasvava ehk gasellettevõtte Bekker pagariäri tunnistab, et logistika ja kallimad toorained tekitavad suurt peavalu. Samas eelmise aasta edu innustab juhte püüdlema suurte eesmärkide poole.
Kopli Pagarid OÜ ehk Bekkeri pagariäri juht ja üks omanikke Maarit Altmäe (vasakul) ja Bekkeri digiturundaja ning e-poe eestvedaja Katri Sander.
  • Kopli Pagarid OÜ ehk Bekkeri pagariäri juht ja üks omanikke Maarit Altmäe (vasakul) ja Bekkeri digiturundaja ning e-poe eestvedaja Katri Sander.
  • Foto: Raigo Pajula
Kopli Pagarid OÜ ehk Bekkeri pagariäri juht ja üks omanikke Maarit Altmäe rääkis Äripäeva raadiosaates „Kiired ja vihased“, et tema jaoks iseloomustavad viimast kaht aastat kaos ja teadmatus. Altmäe on üritanud töökohta muuta turvaliseks paigaks – kui samal ajal haigestub mitu töötajat, siis ta rahustab teisi ja sisendab, et kõik saab korda. Ta usub sooja juhtimisstiili, pidades oluliseks positiivse meele säilitamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele