• 09.02.22, 13:00

Mööblitootjate TOP: kõige suuremad äririskid tulevad praegu välisuudistest

Mööblitootjate TOPi teiseks tulnud ekspordib 96% oma toodangust ja kuigi sisendhindade kasv kergitab lõpp-hinda, siis niisama lihtsalt seda Euroopa kliendi taskusse suruda ei saa.
Hinnasurve tingimustes tuleb ise iga päev selle nimel tööd teha, et toote omahind püsiks all, ütleb Neiser Groupi tootmisjuht August Kull. Foto: Liis Treimann
  • Hinnasurve tingimustes tuleb ise iga päev selle nimel tööd teha, et toote omahind püsiks all, ütleb Neiser Groupi tootmisjuht August Kull. Foto: Liis Treimann
  • Foto: Liis Treimann
Neiser Group tootmisjuht August Kull räägib saates, et kui Eestis on prognoositav inflatsioon umbes 8%, siis Euroopas prognoositakse praegu vaid 2%list inflatsiooni. „Käärid on suured ja me ei saa Eesti inflatsiooni määra Euroopasse üle kanda, klient pole nõus seda kinni maksma,“ ütleb ta. Toote omahinna all hoidmine on igapäevane töö.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele