• 10.01.22, 16:48

Toidu- ja joogitootjad tõstavad hindu: 5 protsenti siin ja 25 protsenti seal

Vähemalt 5 protsenti, aga mõnikord ka koguni 25 protsenti on toidu- ja joogitootjad juba pidanud hindu tõstma ning arvestades kasvavaid kulusid, näevad kõik, et tuleb veelgi tõsta.
Nordic Milk OÜ juhatuse liige Ülo Kivine tõdes, et ka nemad olid sunnitud hindu kergitama, sest näiteks toorpiima hind on juba alates septembrikuust järk-järgult tõusnud.
  • Nordic Milk OÜ juhatuse liige Ülo Kivine tõdes, et ka nemad olid sunnitud hindu kergitama, sest näiteks toorpiima hind on juba alates septembrikuust järk-järgult tõusnud.
  • Foto: Liis Treimann
Nõo Lihatööstus kergitas aasta alguses hindu keskmiselt 5 protsenti. "Absoluutselt kõik sisendid on järsult kallinenud – elektriarve kolmekordsest kasvust rääkimata," selgitas Nõo Lihatööstuse müügi- ja turundusdirektor Simmo Kruustük portaalile kaubandus.ee. Ta ütles, et see hinnatõus ei jää paraku viimaseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele