• 08.12.21, 18:12

Ehitusplatsidel läheb kord karmimaks

Suurematel ehitusobjektidel tuleb paari aasta pärast esitada andmeid töötajate ehitusplatsil viibitud aja kohta, peamine kohustus lasub peatöövõtjatel.
Politsei, maksu- ja tolliamet ning tööinspektsioon ehitusplatsil töötajaid kontrollimas.
  • Politsei, maksu- ja tolliamet ning tööinspektsioon ehitusplatsil töötajaid kontrollimas.
  • Foto: Andras Kralla
„Ehitussektoris on töötajate registreerimine ja maksude tasumine aasta-aastalt aina paranenud, kuid osa murekohti on endiselt lahendamata – kohati makstakse töötajatele osaliselt ümbrikupalka ja varjatakse käivet. Selline olukord on kehv ausatele ettevõtjatele ja ehitajatele, vähendades nende sotsiaalseid tagatisi,“ selgitas rahandusminister Keit Pentus-Rosimannus, kes saatis maksupettuste riske vähendava eelnõu valitsusse.

Seotud lood

Uudised
  • 03.06.21, 15:27
Töötajate ehitusplatsil registreerimise seaduseelnõu läks kooskõlastusi otsima
Rahandusministeerium teatas, et saatis kooskõlastusringile eelnõu, millega hakatakse töötajaid ehitusplatsidel registreerima, seaduseelnõu eesmärk on tagada ehitussektoris ausam konkurents ja vähendada maksupettuste võimalusi.
Uudised
  • 08.01.20, 16:05
Ehitusettevõtjad ei pea töötajate massilist jälgimist vastuvõetavaks
Halli majandust tuleb ehitussektoris vähemaks saada ja riigi abikäsi oleks samuti vajalik, aga praegust plaani hakata salvestama kõigi töötajate objektil käimise kellaaegu peab ehitusettevõtjate liit ebaproportsionaalseks ja põhjendamatuks.
Saated
  • 12.12.19, 13:24
Maksuamet: me ei taha teha ehitussektorist peksupoissi
Me ei taha teha ehitussektorist kuidagi esimest peksupoissi, aga näeme, et just seal on mure kõige suurem, põhjendas maksu- ja tolliameti maksuauditi osakonna valdkonna juht Oscar Õun just ehitusplatsidel ümbrikupalga ja võõrtööjõuga korra majja löömise plaani.
Uudised
  • 11.12.19, 16:10
Politsei ja maksuamet tahavad jälgida ehitaja igat sammu
Riik plaanib ehitussektori pettuste vastu võidelda uue superandmebaasiga, kuid kava tekitab ehitajates tugevaid küsimusi.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele