• 02.08.21, 06:00

Kuidas väljuda õpilasfirma programmist päris firma omanikuna

Igal aastal peavad gümnaasiumiastme õpilased otsustama, kas teha uurimistöö või õpilasfirma. Mõnel läheb nii hästi, et lõpuks sünnib päris firma koos maailmavallutusplaanidega.
Õpilasfirmas on kõige tähtsam tiimitöö ja julgus küsida.
  • Õpilasfirmas on kõige tähtsam tiimitöö ja julgus küsida.
  • Foto: Andras Kralla
"Kui sa tahad teha õpilasfirmat lihtsalt selleks, et üheksa kuuga midagi valmis saada, siis sa oled valel teel. Kui sa päriselt midagi saavutada tahad, siis sihi tähtede poole," soovitab Aksel Joonas Reedi, osaühingu Münt üks asutajaid. Veel eelmisel aastal oli tegemist õpilasfirmaga.

Seotud lood

Saated
  • 16.07.21, 12:25
Eesti parimat õpilasfirmat innustab Wise’i teekond
Eesti parimaks õpilasfirmaks valitud ja Euroopa võistlustel eriauhinna pälvinud Spotteri tegevjuht Artur Sepp tõdes, et enim on teda innustanud idufirma Wise’i teekond tippu. Noored ettevõtjad plaanivad kettagolfi ketaste jälitusseadmete arendamisega jätkata.
Uudised
  • 22.05.21, 14:38
Parim õpilasfirma lahendab kettagolfi ketaste kadumise probleemi
Eile selgus tänavuse aasta parim õpilasfirma. Selleks on kolme Tallinna 21. kooli ja ühe Kadrioru Saksa gümnaasiumi noormehe ettevõte Spotter, mis valmistab kettagolfi ketaste jälitusseadmeid.
Saated
  • 30.09.20, 13:52
Eesti parim õpilasfirma kaasab raha
Konverentsil Äriplaan on kogu meeskonnaga kohal ka aastal 2020 Eesti parimaks õpilasfirmaks valitud disainvalgusteid tootev EHA.
Uudised
  • 30.07.20, 10:10
Eesti õpilasfirma sai Euroopa võistlusel kõrge tunnustuse
Disainvalgusteid tootev Eesti õpilasfirma EHA sai virtuaalselt toimunud Euroopa parima õpilasfirma võistlusel kõrge tunnustuse. Aasta parimaks õpilasfirmaks tunnistati aga seekord õpilasfirma Taanist, mis toodab heliservereid õppetöö hõlbustamiseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele