• 30.07.21, 14:04

Idufirma lõi kaupluse, mida esmapilgul näha ei ole. Ka Cleveron valmistub tulevikutrendiks

Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Foodbiti taga on Gert-Kristjan Rungi, Kristi ja Alar Voogla
  • Foodbiti taga on Gert-Kristjan Rungi, Kristi ja Alar Voogla
  • Foto: Maarit Eerme
Comstore Group OÜd, kes on FoodBiti ettevõtmise taga, veab kinnisvara taustaga Alar Voogla koos abikaasa Kristiga. Ettevõtte arengusse on panustanud ka omanikuna GKR Trade'i omanik Gert-Kristjan Rungi, kelle ettevõtte tooteportfellis on maailmas hästi tuntud joogi- ja snäkibrändid, mh Vitamin Well, Barebellsi batoonid, Fruuti smuutid, kirjutab Kaubandus.ee.

Seotud lood

Uudised
  • 02.07.21, 10:54
Koroona nuhtles Cleveroni: lõviosa käibest kadus, kahjum küündis miljonitesse
Viljandis pakiautomaate ja -roboteid arendav Cleveron kaotas eelmisel aastal 80 protsenti käibest, kahjum ulatus mitme miljoni euroni.
Uudised
  • 23.04.21, 09:43
Walmart eemaldab sadadest poodidest Cleveroni pakirobotid
USA jaemüügikett Walmart teisaldab sadadest poodidest Cleveroni pakirobotid, et välimüügile ruumi juurde teha. Cleveronile teadaolevalt on mahavõetavate masinate hulk väike ning ettevõtte juhi Arno Küti sõnul kestab koostöö Walmartiga edasi.
Uudised
  • 01.07.21, 10:34
Cleveron ehitab Lätti pakiautomaatide võrgu
Läti Post ehitab pakiautomaate ja -roboteid arendava Cleveroni kodukappidega kõigile kulleritele avatud erapakiautomaatide võrgu, teatas Viljandi ettevõte.
Uudised
  • 15.04.21, 15:07
Cleveron tuli välja robotkulleriga, mis liigub autode vahel
Cleveron teatas, et tuleb välja oma robotkulleriga, mis võiks juba mõne aasta pärast minna masstootmisse.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele