• 26.07.21, 06:00

Harjumatu transpordiviis tõmbab vedude hinda alla

Alles eelmisel nädalal saabus Hollandist Kaunasesse esimene konteinerite ja poolhaagistega kaubarong mööda Euroopa standardlaiusega raud­teed, nädal varem alustas Läti raudtee poolhaagiste vedu kahe suurema sadama vahel ning jäänud on veel käivitada pool­haagiseid­ vedav rong Muuga ja Kaunase vahel.
DB Schenker kasutab uut võimalust maksimaalselt ära.
  • DB Schenker kasutab uut võimalust maksimaalselt ära.
  • Foto: DB Schenker
Äripäeva teemaveeb Logistikauudised kirjutab, et eelmisel nädalal sai 2015. aastal valminud Kaunase ühendveoterminalist Euroopa raudteesüsteemi kõige kirdepoolsem punkt, kuhu saab Euroopa standardveeremiga sõita pärast Kaunase–Palemonase raudteelõigu kõigi tööde lõpetamist. Kasutades Rail Baltica projekti parameetreid Poola–Leedu piiri ja Kaunase vahelisel raudteel, võimaldab see alustada kaubavedusid juba enne Rail Baltica täielikku valmimist ka Eesti ja Euroopa vahel.

Seotud lood

Uudised
  • 26.07.21, 06:00
Leedu autovedajaid süüdistatakse orjapidamises
Lisatud video Leedu juhtide karmist elust
Leedu autovedajad on krahhi äärel: valitseb täielik veokijuhtide põud, kuna aastane kvoot kolmandatest riikidest pärit juhtide tööle lubamiseks sai täis juba mais ning kaks kuud kestnud ootamise järel teatas valitsus, et kvooti ei suurendata. Otsust võis mõjutada hiljuti avaldatud ajakirjanduslik dokumentaaluurimus Leedu vedajatest kui 21. sajandi orjapidajatest.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele