• 16.07.21, 06:00

Jõudsalt kasvava Kaamose omanik: midagi on veel vaja

Mitmes valdkonnas tegutsev Kaamose kontsern kasvas koroonast räsitud 2020. aastal jõudsalt, ent grupi looja ja omanik Kaido Jõeleht tahab jätkata ambitsioonikalt ja otsib rahvusvahelisel areenil pinda, kuhu edasi minna.
"Ettevõtlus on kunst, looming, mitte see, et aetakse raha taga," rääkis saates "Kuum tool" Kaamos Groupi asutaja ja omanik Kaido Jõeleht.
  • "Ettevõtlus on kunst, looming, mitte see, et aetakse raha taga," rääkis saates "Kuum tool" Kaamos Groupi asutaja ja omanik Kaido Jõeleht.
  • Foto: Raul Mee
"Tegelikult oleks veel midagi vaja. See on ikkagi strateegiline lähenemine ja väga tore on, et juhtkond tuleb kaasa," märkis Jõeleht. Tema sõnul võib laienemisotsus tulla üsna peagi.

Seotud lood

Uudised
  • 11.06.21, 13:24
Maru Ehituse juht lahkub Kaamos Kinnisvara etteotsa
Täiendatud!
Viis aastat ASi Maru Ehitus juhtinud Taimo Murer teavitas koostööpartnereid oma otsusest asuda Kaamos Kinnisvara tegevjuhiks ja juhatuse liikmeks.
Uudised
  • 04.06.21, 17:18
Seaduseelnõu paneb ehitusfirmad töölisi kontrollima
Rahandusministeerium saatis kooskõlastusringile eelnõu, mille jõustumisel pandaks peatöövõtjatele kohustusi ja kulusid juurde. Kuigi ettevõtjad ei mõista eelnõu täielikult hukka, leitakse mõnel juhul, et ehitaja õlule lükatakse maksuametniku ülesanded.
Uudised
  • 01.06.21, 19:25
FOTOD: täna avati Tallinna suurim päikesepark
Tallinnas Avala Ärikvartalis avati täna 24 000 ruutmeetril paiknev päikesepark, mille prognoositud võimsus on 1,4 MW.
Saated
  • 12.07.21, 12:39
Kaido Jõeleht Kaamose plaanidest: Eestis ja Lätis juba tegutseme, aga tahaks rohkemat
Kaamos Groupi looja ja omanik Kaido Jõeleht ei arva, et ees terendab raju inflatsioon, ent kuna kinnisvara on üks kindlamaid investeeringuid, siis üleskutse kortereid osta on tema meelest sellegipoolest asjalik.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele