Baltimaades peamiselt Peugeot'de müügi ja teenindamisega seotud Auto-Bon Baltic kaotas eelmisel aastal käibest viiendiku, kuid suutis koroonapandeemias siiski kasumit suurendada.

- Peugeot' müüki panustas mullu Eestis korralikult linnamaastur 3008.
- Foto: AP/Scanpix
Äripäeva Infopanka laekunud majandusaasta aruandest selgub, et mullu vähenes ettevõtte müügitulu 2019. aastaga võrreldes 18 protsenti, 81,8 miljoni euroni. Samas suurenes Peugeot'de maaletooja kasum 29 protsenti, 3,7 miljoni euroni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.