Mõnede e-poodide sooduskampaaniate raames võidakse tarbijale kuvada enne kampaaniat tegelikkusest kõrgeimad tavahindu, tuvastati tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) kontrolli käigus.
Rimi Tatari tänava kauplus avamispäeval. Külastaja pildistab hinnasilte hindu.
Foto: Raul Mee
Möödunud aastal alustas TTJA e-poodide sooduskampaaniate kontrolli ning kontrollib ka tänavu sooduskampaaniate tegemist suuremates ehituskauplustes, mööblikauplustes ja e-kaubamajades. TTJA jälgib 20 e-kauplust ning seirab iga päev üle 600 toote. Amet kontrollib, kas kauplused teavitavad tarbijaid soodusmüügist kooskõlas tarbijakaitseseadusega.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.