• 04.05.21, 11:09

E-poodide sooduskampaaniad võivad eksitada

Mõnede e-poodide sooduskampaaniate raames võidakse tarbijale kuvada enne kampaaniat tegelikkusest kõrgeimad tavahindu, tuvastati tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) kontrolli käigus.
Rimi Tatari tänava kauplus avamispäeval. Külastaja pildistab hinnasilte hindu.
  • Rimi Tatari tänava kauplus avamispäeval. Külastaja pildistab hinnasilte hindu.
  • Foto: Raul Mee
Möödunud aastal alustas TTJA e-poodide sooduskampaaniate kontrolli ning kontrollib ka tänavu sooduskampaaniate tegemist suuremates ehituskauplustes, mööblikauplustes ja e-kaubamajades. TTJA jälgib 20 e-kauplust ning seirab iga päev üle 600 toote. Amet kontrollib, kas kauplused teavitavad tarbijaid soodusmüügist kooskõlas tarbijakaitseseadusega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele