Mitmed Eestis loodud idufirmad aitavad pidada kinni oma uusaastalubadustest.
Uue aasta eel või esimestel päevadel tõotatakse sageli endale või oma lähedastele, et see aasta tuleb palju tervislikum, säästlikum ja produktiivsem. Üldjuhul vaibub esmane hoog jaanuarikuu jooksul, kui eesmärkide täitmine osutub oodatust keerukamaks. Idusektori tehnoloogilised lahendused võivad samas lubadustest kinni pidamisel abiks olla, kirjutab sTARTUp Day kommunikatsioonijuht Maarja Karlson.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.