• 19.11.20, 06:00

Capital Milli varjus püsinud Vene ärimehe esimene intervjuu: usaldasin liiga palju

Kinnisvaraettevõtte Capital Mill omanikega nugade peale läinud Vene ärimees Timofey Sukonkin leiab, et poleks pidanud Eesti ettevõtjaid usaldama.
"Kui Eestisse tulin, siis mul praktiliselt ei olnud sidemeid. Ma ei teadnud, kuhu minna ja mida teha, kuid siis ilmus välja Capital Mill," ütles Eesti kinnisvarasse miljoneid eurosid pannud Estmak Capitali omanik Timofey Sukonkin.
  • "Kui Eestisse tulin, siis mul praktiliselt ei olnud sidemeid. Ma ei teadnud, kuhu minna ja mida teha, kuid siis ilmus välja Capital Mill," ütles Eesti kinnisvarasse miljoneid eurosid pannud Estmak Capitali omanik Timofey Sukonkin.
  • Foto: Andras Kralla
Eestis ja Lätis umbes 20 miljonit eurot investeerinud Timofey Sukonkin ei ole varem andnud ühtegi intervjuud. Vestluse ajal näib, et tegelikult ei tahaks ta seda teha ka nüüd, kuid oli miski, mis teda selleks sundis.

Seotud lood

Uudised
  • 30.10.20, 06:00
Capital Milli omanike suurte plaanidega Läti äri on kriminaaluurimise all
Capital Milli omanike Läti firma on sattunud kriminaaluurimise alla Lätis, kus Eesti ärimehed pöörasid teravasse tülli oma Vene äripartneriga. Menetlus peaks sisuliselt selgitama, kas eestlased üritasid otse äripartneri nina alt ära kantida hinnalist maatükki Riias.
Uudised
  • 14.10.20, 06:00
Capital Milli dividendid liikusid läbi küsitava Hollandi-skeemi
Kinnisvaraettevõte Capital Mill maksis mõni aasta tagasi Hollandi firmat kasutades omanikele miljoneid eurosid dividende ega ole sellelt Eestis tulumaksu tasunud. Ettevõtte juhi Igor Mölderi sõnul on maksud tasutud Hollandis ja siinne maksuameti kontroll on edukalt läbitud, ent amet seda kinnitada ei saanud.
Uudised
  • 21.02.17, 06:00
Capital Mill: kes Hillar Teder on?
Ametlikud andmed kinnitavad, et Hillar Tederil ei ole enam sidemeid Porto Francoga. Capital Mill jätab õhku küsimuse, kas tegelikult nii on.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele