• 16.10.20, 13:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Idufirmade äriplaan 2021. aastaks: vihmavari tuleb kaasa võtta

Vaatamata ülemaailmsele koroonakriisile jätkasid Eesti idusektori ettevõtted selle aasta esimeses pooles kasvamist. Uuel aastal plaanib mitu start-up'i tulla välja uute toodetega ja laiendada veel rohkematel turgudel oma haaret.
"Ei kõla võib-olla idufirmalikult ägedalt, aga tegutsedes praegu nii kiirelt kasvavate fintech- ettevõtetega kui ka traditsioonilisemate finantsvaldkonna ettevõtetega, on väärt õppetund see, et tark ei torma ja pigem järjekindlus viib sihile," rääkis idufirma Salv juht Taavi Tamkivi.
  • "Ei kõla võib-olla idufirmalikult ägedalt, aga tegutsedes praegu nii kiirelt kasvavate fintech- ettevõtetega kui ka traditsioonilisemate finantsvaldkonna ettevõtetega, on väärt õppetund see, et tark ei torma ja pigem järjekindlus viib sihile," rääkis idufirma Salv juht Taavi Tamkivi.
  • Foto: Liis Treimann
Esimesel poolaastal on idusektor sel aastal kasvatanud oma koondkäivet 364,5 miljoni euroni ehk 40% võrra enam võrreldes aasta varasemaga. Portaal FoundME uuris 11 Eesti idufirma asutajalt ja juhilt, milline on nende ettevõtte äriplaan järgmiseks, 2021. aastaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele