Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Koroona ajas firmasid pankrotti ja likvideerimisele
Võrreldes eelmise aasta suvekuid selle aastaga, on pankrottide arv kasvanud keskmiselt 106 protsenti, seisab Äripäeva kriisiblogis.
Pankrottide ja likvideerimiste arv on oluliselt kasvanud.
Foto: Liis Treimann
Kõige suurem kasv oli juunis, kui pankrotti läks 20 ettevõtet. Märtsist juulini on pankrotti läinud kokku 53 ettevõtet – kaheksa protsenti rohkem kui eelmisel aastal.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.