Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Metaprinti tulemused: järjest põnevamaks läheb
Kergmetalltaarat tootva Metaprinti majandustulemused kujunesid statistiliselt huvitavaks.
Eelmise aasta esimene pool ei toonud kaasa mingitki kasvu. Teisel poolaastal püsis nõudlus tugevana aasta viimase kuuni välja, mis on tavaliselt tingitud tootmise aastahoolduste ning pühade meeleolust. Siiski ei täitunud seatud eesmärgid, sest teise poolaasta spurt tuli liiga hilja.
Aafrika ja USA poole vaatava Metaprindi omaniku Martti Lemendiku sõnul on aasta väljakutseid täis ja tõenäoliselt kasumlikkust oodata ei ole. "Kui meil nii hästi ei lähe, siis tõenäoliselt peame hambad ristis tegema igapäevast ellujäämisharjutust edasi," sõnab ta.
Äripäeva TOPi saates olid külalisteks Metaprint AS juhatuse liige Martti Lemendik, Eesti Masinatööstuse Liidu tegevjuht Triin Ploompuu ja audiitorettevõtte KPMG auditi osakonna manager Ilja Fenenko.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.