Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ettevõtjad astuvad kriisist välja
Tervisekriis on taandunud, elu rahunenud, kuid segane aeg jätkub. Automüügi, hotellinduse ja kinnisvaraga pole seis kiita, kuid igas neist on oma lootusekiired, selgub hiljutistest Äripäeva raadios kõlanud intervjuudest.
"Täna hommikul paistis päike, võib-olla selle tõttu võtaks negatiivsust veidi vähemaks," rääkis kinnisvaraekspert Tõnu Toompark sellest, et kinnisvarasektoris hinnalangusest me ei pääse.
Foto: Raul Mee
Avaldame valiku viimasel ajal kõlanud olulisematest sõnumitest.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.