Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ehituspoed trikitasid soodukatega
Kuuest suuremast ehitusmaterjalide müüjast ainult üks läbis puhtalt tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti kontrolli sooduskampaaniate tegemise kohta.
Amet kontrollis selle aasta veebruaris ja märtsis Eesti suuremaid ehitusmaterjalide jaemüüjaid ning tuvastas kokku 70 rikkumist ja 17 erineva ebaausa kauplemisvõtte kasutamist.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.