• 02.05.20, 20:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elu pärast koroonakriisi: tere tulemast tühja tooli majandusse

Euroopa ja USA proovivad vaikselt eriolukorrast välja liikuda ja seatud piiranguid leevendada. See, mis ees ootab, on aga kaugel sellest, mida tundsime varem. Uut reaalsust on hakatud nimetama tühja tooli majanduseks.
Tühi vanalinn. Näiteks Hispaanias tohivad restoranid alates järgmisest nädalast pakkuda toitu ainult kaasa müümiseks. Ülejärgmisel nädalal tohivad nad teenindada kliente terrassil, kuid täituvus võib olla maksimaalselt 30 protsenti tavalisest tasemest.
  • Tühi vanalinn. Näiteks Hispaanias tohivad restoranid alates järgmisest nädalast pakkuda toitu ainult kaasa müümiseks. Ülejärgmisel nädalal tohivad nad teenindada kliente terrassil, kuid täituvus võib olla maksimaalselt 30 protsenti tavalisest tasemest.
  • Foto: Liis Treimann
Hispaania, mis rakendas maailma ühed rangemad koroonapiirangud, on asunud piiranguid leevendama. Näiteks tohivad väiksemad poed, mis ei müü toitu, uuesti uksed avada. Küll aga tohivad poed teenindada vaid neid kliente, kes on endale enne aja kirja pannud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele