Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Teedeehitajate omavaheline madin lööb hinnad alla
Eratellijad on majanduskriisi hirmus projekte koomale tõmmanud, mistõttu osaleb ettevõtjate sõnul üha enam tee-ehitajaid riigihangetel ning see surub hinda alla.
Verston Ehituse juht Veiko Veskimäe on optimistlik – tema sõnul läheb tee-ehitajatel paremini kui mõnel muul valdkonnal.
Foto: Andras Kralla
Mõned turuosalised hindavad, et soov end vee peal ning tegevuses hoida on pannud väga väikese marginaaliga tegutseva valdkonna ettevõtteid tegema kohati isegi ebamõistlikke hinnapakkumisi.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.