• 08.02.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ta teeb seda jälle: Kesner sullerdab Haljase pankrotipesas

Kurikuulus fantoom-ärimees Kristian Kesner püüab enda poolt käpuli lükatud hulgimüügifirma Haljase pankrotipesas juba varasemast tuttava käekirjaga suurimaks võlausaldajaks saada.
Kristian Kesner.
  • Kristian Kesner.
  • Foto: Veiko Tõkman
Mäletatavasti tinistas Kesner kogenud ettevõtjalt Movsum Mehtijevilt 2018. aastal mesimagusa jutuga sisuliselt tasuta välja viimase elutöö, hulgimüügikontserni Haljas tütarfirmad, sh joogitootja Valtu Veini. Selle tulemusel pankrotti põrutanud Haljase pankrotipessa ilmus kopsaka nõudega see sama Valtu Vein.

Seotud lood

Uudised
  • 13.12.19, 06:00
Kohus mõistis skeemimeister Kesnerilt välja lustireiside kulud
Kohus mõistis skandaalselt ärimehelt Kristian Kesnerilt ja tema variisikult Vitali Jaroševitšilt allilmaga seostatava endise kiirlaenuäri AS MiniCrediti kasuks solidaarselt välja Nice'i jt sihtkohtade lennupiletitele kulutatud raha.
Uudised
  • 12.11.19, 06:00
Pangakonto paljastab salarikka prassimise
Kurikuulsa ja ametlikult varatu skeemimeistri Kristian Kesneri kontrolli all olnud ettevõtte pangakonto näitab ilmekalt tema laristavat elustiili: pidevad reisid, luksuslikud ehted, restoranid, elu Monacos, ostlemised Nice’is, sularahaorgia jpm. Ent see näitab ka rahapesule iseloomulikku suurte summade pööritamist seotud kontode ja offshorkade vahel.
Uudised
  • 01.12.16, 05:45
Värvika seltskonna kiirlaenuäris pööritati miljoneid sularaha
Mõne aasta eest Eesti suuremate kiirlaenuandjate hulka kuulunud MiniCrediti pankrotimenetlus on toonud välja miljonite eurode eest sularaha väljavõtmisi, segased tehingud seotud osapooltega ja firma pangakaardiga ööklubides tuuritamised.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele